İlkokul malum , Bergama Zübeyde hanım ilkokulunda okudum , oradan Bornova Anadolu lisesini kazandığım halde , İzmir Yamanlar Kolejine Yatılı olarak kaydoldum. 4 sene Bozyaka , 3 sene Karşıyaka kampüslerinde eğtim gördüm , Hayatıma en büyük yön veren yer ve insanlarla bir arada oldum , ne mutlu bana ki çok şanslıymışım. Her sene sömestre başlangıcında okula kaydım yapılmayacağı amcamlar tarafından söylensede inat ve hırsla devam ettim.

Hatta Lise2 nin başında başımdan çok komik bir olay geçti , okula pazar akşam üzeri geldim , yatakhanede odamın yerini sormak için görevliye sorduğumda , listede senin ismin yok denildi 😦 başımdan kaynar sular dökülmüştü . Hemen amcamı aradım ve kaydımın yapılmadığınımı sordum. O akşam ananemde kalmıştım. Herhalde hiç unutmam bu olayı.

Bir Cevap Yazın

