1 Dakika konuşmadan 840TL!!!
Ekim 2007 tarihinde aldığım ikili konuşma paketlerinden kendi kullandığım hattı ALO240 paketine kontratlı (3 ay ücretsiz 12 ay boyunca ) üye oldum. Daha sonra Aralık ayında çıkardıkları Herkesle600 paketine yükselttim. Şubat – Mart – Nisan dönemlerinde Ekonomik nedenlerden dolayı faturamı ödeyemedim ve hattım şubat ayından itibaren tamamen kapandı ( Çekmiyordu bile). Evimde diğer hattın faturaları geldi fakat haziran ayının 1 ine kadar kapalı hattıma hiç fatura gelmedi ve hattım kapalı olduğundan iptal işlemlerini de yapamıyordum. Müşteri hizmetlerini defalarca diğer operatördeki hattımı kullanarak aradım. Tabiki hiçbir sonuca ulaşamadım , yetkili ilgisiz ve gergin arkadaşlar her seferinde hattın askıda olduğundan işlem gerçekleşmediğini belirttiler.

05.06.2009 tarihinde 340TL lik şubat – mart – nisan ve mayıs aylarına ait fatura bedelimi ödedim ve hattım açıldı , fakat bu seferde 279TL lik bir cayma bedeli faturasına eriştim.

Fatura evime gelmedi , mail adresime de , online işlem merkezine girip kendim kontrol etmesem bu konuda da bilgim olmayacaktı.

Ve bu süreç içerisinde TURKCELL altyapı iyileştirmesine(!) girdi , hiçbir işlem yapılamıyordu.

Son 1 haftadır 2 saatin üzerinde müşteri hizmetlerindeki şarkıyı ezberleme seanslarından sonra ,son sefer , 24.06.2009 tarihinde aradım , yine 30dk üzerinde görüşmeden sonra müş. temsilcisi arkadaş , konuşmadığım nisan ve haziran dönemlerindeki herkesle600 paket ücretinin iade edileceğini belirtti , ve bu işlem için 24-48 saat içerisinde bana geri dönüleceğini belirtti. Bu arada hala benim tarifem herkesle600 olarak devam ediyor. 26.06.2009 cuma akşamı beni delirten sms geldi.

Tr. nin en büyük operatörü Turkcell(!) bana bir sms atarak müşteri hizmetlerini aramamı istedi. Aradım ve yine 1 saatlik görüşme sonucu hiçbir sonuca ulaşamadık. Yetkili kişi sadece nisan ve haziran dönemlerindeki herkesle600 paketinin iade edileceğinden bahsetti.

Sonuç olarak Kontrat yaptım , 3 dönem faturamı ödeyemedim. sonra ödedim , cayma bedeli yolladılar ama ben tarifeme bakılırsa caymamıştım. ve cayma bedelinden sonra bir herkesle600 faturası daha yolladılar.

ben bugüne kadar 340 ödedim , 400 daha ödemem gerekli

yani toplam 740TL , birde tarifemi iptal edersem bu dönemi de ödemem gerekli , toplamda 840TL ödedmek durumundayım ve 1 dk. bile görüşmedim. ve saatlerce müş. hizmetlerini aramama rağmen bir sonuca ulaşılmadı. ilk adım sikayetvar.com daha sonra Tük. mahkemeleri.

Soyguncu TURKCELL !!! 1 Dakika konuşmadan 840TL!!!” için bir yorum

  1. Pretty cool post. I just stumbled upon your blog and wanted to say
    that I have really liked reading your blog posts. Anyway
    I’ll be subscribing to your blog and I hope you post again soon!

Bir Cevap Yazın

